3. lokakuuta 2012

Challenge me I challenge you

1. Millainen ja missä oli ensimmäinen alkoholikokeilusi?

Joskus uutenavuotena 7-luokalla, sit oltiin nii "kännissä" ku oltii otettu pari huikkaa skumppaa :D

2. Kuka on tyyli-ikonisi?

Emma Watson 
 

3. Millainen on hyvä ystävä?

Huumorintajuinen, ehdottomasti! Mun kanssa ei pärjää jos ei omista tippaakaan huumoria varsinkin itseensä kohdistuvassa asiassa :D Myös sellane, johon voin luottaa ja joka hyväksyy mut juuri sellasena ku olen.
 

4. Viisi parasta luonteenpiirrettäsi?

Olen tai yritän olla aina positiivinen. Harvoin on päiviä, jolloin kaikki menee pieleen. Minut saa myös helposti nauramaan, ei tarvitse tehdä juuri mitään. Monet sanovat että olen empaattinen ja mukava. Kaksi vielä.. Hmm.. Ehkä olen hieman rasavilli :D Silleen hyvällä tavalla, en tykkää että aina mennään juuri sen ei-sanan mukaan tai miten säännöissä sanotaan, vaan luon itse omat säännöt. Lisäksi olen itsenäinen, mikä on mielestäni hyvä, koska en ole riippuvainen mistään tai kenestäkään.

5. Mitä pelkäät ja mistä pelko on saanut alkunsa?

 Pelkään yliluonnollista. Ja siis pelkään ihan hirveesti. Pelkään jopa sitä, että kun puhun siitä täällä, niin mulle tapahtuu jotain pelottavaa yliluonnollista. En tiedä miks, mulla on aina ollu erittäin vilkas mielikuvitus, nään aina ihan hämäriä uniakin. Näitä olis kans tuhat lisää, mutta lisäks vielä käärmeet ja portaissa pahasti kaatuminen.
 

6. Millainen olit tasan kolme vuotta sitten?

  Apua.. Kolme vuotta sitten kun olin 9-luokalla.. No ulkonäköön on tullut muutosta sen jälkeen. Silloin minulla oli mustat hiukset ja pinkit raidat otsatukassa ja latvoissa. Toivottavasti olen myös aikuistunut, sillä olin enemmän lapsi silloin. Luin Demi-lehteä muiden mukana ja uskoin horoskooppeihin :D
 

7. Elämäsi onnellisin hetki?

 Apua.. Tähän on vaikeampi vastata kuin mihinkään näistä, koska onnellisia hetkiä on monia, valitse niistä sitten se kaikkein onnellisin. Yksi elämäni onnellisimmista hetkistä on ollut ehdottomasti se kun poikaystäväni sanoi ensimmäisen kerran rakastavansa minua, ja olen edelleen onneni kukkuloilla kun hän sanoo sen. Toinen yksi onnellisimmista hetkistä on, kun voitimme ex-fudisjengini kanssa naisten talvisarjan hopeaa, kun itse olimme vielä B-tyttöjä, tai kun voitimme LoPan kauden viimeisessä pelissä vajaamiehityksellä 2-1.
 

8. Mikä on paras mieheltä saamasi kohteliaisuus?

Kun kaverini täysin spontaanisti ilman mitään vihjettä että sanoa kohta näin, sanoi: "Sulla on nätit silmät." Toinen mieleenpainunut on ollut: "Sä ootkin enkeli."
 

9. Eksoottisin kokemuksesi?

Poikaystävän perheen ja perhetuttujen rapujuhlat :D
 

10. Mitä asiaa et koskaan voisi tehdä, edes rahasta?

 En ikinä tappaisi ketään, kliseistä mutta totta.

11. Oudoin tapasi?


 Varmaan jatkuva hymyily :D Ne jotka on nähny ni tietää et miks se on outoo. Toine on änkyttämine ja käsillä puhuminen :D Lisäks ajattelen asiat englanniks päässäni.

Nonniin.. Haaste lähtee Sallalle! Eli keksin sulle 11 kysymystä ja vastaat niihin (:

1. Olisitko mielummin sokea vai kuuro ja miksi?
2. Mikä eläin muistuttaa sinua mielestäsi?
3. Salainen haaveesi? 
4. Kuvaile unelmiesi mies/nainen.
5. Tavara, josta et voisi luopua?
6. Paras drinkki?
7.  Missä näet itsesi 5 vuoden päästä?
8. Paras kesämuistosi?
9. Suosikkisukulaisesi?
10. Rakastuisitko mielummin rokkariin vai äidin pikkupoikaan?
11. Jos sinulla olisi päivä elinaikaa, mitä tekisit?

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti