12. huhtikuuta 2012

Elämä neljän seinän sisällä

Nii eli juuri mun tapaisesti, onnistuin sairastumaan pääsiäislomalla. Oikeastaan jo koeviikolla, joten kokeet meni odotettua enemmän päin persettä, mutta ei voi mitään.

Ny ku on ollu pari tälläst kaveriteemal ollutta postausta, ni rupesin miettimään mun entisiä parhaita kavereita ja syitä miksi he ovat entisiä. Monesti vaan kasvetaan erilleen, eli ei ole loppujen lopuksi enää mitään yhteistä tai ei muuten vaa pidetä yhteyttä. On se kuitenki kumma että vielä parin vuoden tauon jälkee soitetaa ja koitetaa käyttää hyväks toista :D No minkäs tekee ku ei saa ite kaikkee, mitä haluis, kaupasta, tai äiti ei voi hakea.

 Jotkut menetetyt kaverit kyllä harmittaa, ois ollu kiva pitää pidempään yhteyttä. Monen kaverini kanssa olimme tiiviisti peruskoulun yhteyksissä, mutta lukion alettua kaikki loppui kuin seinään. Mutta nii ku totesin aiemmassa ystävä-postauksessa, olen iloinen että oon saanu monta ihanaa uutta frendii lukiosta (:

Oon muute kans sitä mieltä et sana 'ystävä' kuulostaa tyhmältä :D tai se ei jotenkin sovi mun suusta sanottavaks..

2 kommenttia:

  1. kiva et joku kirjottaa kerranki vähä syvällisemmin, mulla ihan sama juttu tossa lukioon vaihtamisessa.. mut onneks on uusii tullu:)

    VastaaPoista
  2. samaa mieltä annin^ kanssa, kiva et kirjotat vähän syvällisemmin :)

    annaslifeinblog.blogspot.com

    VastaaPoista