15. syyskuuta 2012

I love happy endings

Oon saattanu mainita tääl, mut oon (vieläkin) hullu the O.C. fani! Sain just neloskauden päätökseen ties monennen kerran. Rakastan sitä ja sen onnellista loppua.

Aattelin listaa muutenkin suosikkisarjojani. En osaa laittaa niitä paremmuusjärjestykseen, koska kaikki ovat yhtä ihania!

TV-sarjoja (vanhoja ja uusia):
- Kosto (Revenge), aivan mielettömän hyvä! Jos et ole katsonut jaksoakaan, niin suosittelen. Revengen toinen kausi tulee jenkkeihin tässä syksyllä ja Suomeen viimeistään ensi keväänä, suunnilleen samoihin aikoihin kuin se alkoi.

- the O.C., kuten mainitsin jo postauksen alussa, olen vieläkin koukussa sarjaan! Minulta löytyy tähänkin kaikki tuotantokaudet ja olen katsonut ne täysillä läpi aina kun on ollut tilaisuus. Siinä puhutaan niin helppoa englantia, että jopa minä ymmärrän :D voin siis "harjoitella yo-kuunteluihin" keväällä katsomalla tätä taas! Ja olen myös sitä mieltä että 1. ja 4. tuotantokaudet ovat parhaat. 4. on erityinen suosikkini, koska se tuo vaihtelua sarjaan.

- Terra nova, vaikka osa ihmisistä ei pidä tästä tai ajattelee että "jurassic park tuli just", nii mä rakastin sarjaa. Sitä paitsi Terra nova ei ole aivan sama edes, siinä oli parempi tarina kaiken keskellä. Ärsyttää kun sarja lopetettiin, kun se jäi niin hyvään kohtaan!!!

- Harper's Island, tätäkin katsoin silloin kun se tuli ja vieläkin välillä. Ärsytti kun kaverini paljasti silloin, kuka murhaaja oli! Tästä puhuttiin silloin paljon.

- Frendit, klassikko. Niin monta kertaa telkkarista tullut, että jaksojen tapahtumat osaa jo ulkoa kun näkee ensimmäiset 5 minuuttia. Siksi ehkä Frendit on menettänyt vähän hohtoaan, vaikka aina on hauska jäädä istumaan ja nauramaan vanhoillekin vitseille.

- Salatut elämät!! Huono suomalainen sarja, jota kukaan ei kato, mutta kaikki tietää mitä tapahtuu. Saatiin kaverimme jäämään koukkuun tähän. Kuvaa en jaksa laittaa, eiköhän kaikki tiedä mistä puhutaan :D

Sarjoi on muitakin, esimerkiksi Gossip girl, mutta en kehtaa listaa sitä tähän kun olen nähnyt viimeksi 2 kauden ensimmäiset 7 jaksoa. Pitäis seuraavaks urakaks ottaa sen läpikahlaus.

Sit on TV-sarjoja joista en pidä, esimerkiksi BB. En ymmärrä mitä iloa on katsoa kun toiset ryyppää ja panee jossain talossa (joka on muuten meidän koulun vieressä), ketä kiinnostaa oikeesti? Voin ylpeänä kertoa etten ole ikinä katsonut päivääkään Big brotheria, vaikka jopa mummini on koukussa.

Anteeksi kuvien pieni epätarkkuus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti