3. helmikuuta 2013

I'm gonna runaway and never look back

Britannia kutsuu ! Oon saanu jo kahdesta paikasta offerin opiskelupaikkaa varten! Southampton ja Portsmouth, ehkä nähdään jommassa kummassa ;)
Eli toi hakujärjestelmä on vähä erilaine ku Suomes. Lähetin tosiaan hakemuksen 15. tammikuuta (viime hetkillä) ja nyt saan joko suoran kiellon, että "et pääse" tai sitten sellasen "mahdollisesti", jolloin lähetän kaikki ylppäriarvosanat ja mahdollisen portfolion yliopistoon (nää kaks ei ole vaatinut portfoliota). Huddersfieldistä sain sähköpostia, jossa sanottiin että he päättävät vasta portfolion nähtyään, lähetän sen siis ennen maaliskuun loppua sinne. Ylppärit ja portfolio vielä läpi. Sitten alkaa loma ♥

Pysähdyin taas miettimään ajan kulkua. Samalla huomasin, että mietin sitä aika usein. Ei pitäisi ehkä, koska aika menee miettiessä. Sen voisi kuluttaa jotenkin paremmin. Syksyl oon (toivottavasti) muuttanut Britteihin. Rupesin miettimään että onko kaikki sen arvoista, koska oon jättämässä mulle kaikki rakkaat asiat tänne. Kavereita tulee ikävä, sen tiedän jo nytte. Mutta onneks ne lupas etten pääse eroon niist vaik haluisinki ja saan aina shoppailuseuraa ♥ Joudun lopettamaan mulle rakkaan harrastuksen, oon ollu heppatyttö pienestä pitäen ja ratsastanut vakituisesti nyt 7 vuotta samalla tallilla. Muutto ulkomaille on iso juttu mulle, koska en oo koskaa pitäny liiallisist muutoksist. Totta kai oon innoissani koko jutusta ja odotan sitä, että pääsen itsenäistymään ja ennen kaikkea opettelemaan puhumaan :D Kun tuo suomikaan ei ihan aina luonnistu ni jos jonku vois osata ees jotenki.

Ylioppilas minusta tulee 90% varmasti, enään äikkä ja enkku selvitettävänä. Ja toisesta ei ole pakko edes päästä läpi :D

11 päivää ni on penkkarit, abiristeily, hiihtoloma alkaa ja sit siitä kuukaus ni lukio on ohi! Kesälomaa odotellessa. Ollaa päätetty et lähetää kavereide kans jonneki päi Eurooppaa, ku on viimene loma yhdessä.

Täs teille viel pari biisii Nickelbackii ♥







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti