15. tammikuuta 2012

Took my life from negative to positive, and I just want y'all know that, and tonight, let's enjoy life

Nyt on täysi-ikäsyyden kynnys ylitetty.

Alotin juhlimisen jo perjantaina, koska suurin osa kavereistani on vielä 17, niin menimme porukalla syömään läheiseen Chico'siin ja näin juhlimme mun synttäreitä. Kerrankin saimme kaikki koolle samalla kertaa. Meistä ehkä lähti vähän liikaa melua, toivottavasti ei haitannut ainakaan paljoa ketään muuta :D

Chico's-reissun jälkeen menin poikaystävälleni yöksi. Hän oli järjestänyt mulle yllätyksen: kynttilöitä ja (alkoholitonta)viiniä. Hymyilin koko loppu illan vaikka olin väsynyt. Se oli hyvä hetki vain maata kullan kainalossa ja rauhoittua.
Aamulla poikaystäväni toi minulle itse tekemänsä kakun (jonka tosin olin vaatinut häneltä). Kakku oli todella hyvää, mutta herra päätti laittaa sen party-kynttilän siihen, mikä ei sammu heti kun puhaltaa. Laitan kuvan siitä alemmas. Kakku oli tosi hyvää vaikka poikaystäväni epäilikin sitä, koska se oli hänen ensimmäinen leipomuksensa ilman minua ja vielä ensimmäinen kakku. Hyvää se kuitenkin oli (: ♥

Lauantai (eilinen) oli siis oikea päiväni. Päivän yksi kohokohta oli, kun kävin lähimmässä Alkossa ja myyjä toivotti minulle hyvää syntymäpäivää. Jännitin tilannetta jotenkin ja näytin varmasti eksyneeltä lampaalta astuessani sisään :D Myyjä tuli sitten kysymään että etsinkö jotain erityistä ja neuvoi että mistä saisin hakemani (breezerin). Oli tosi mukava ja hyvä palvelu täytyy sanoa :)

Tämän jälkeen tulimme poikaystäväni kanssa meille syömään pizzaa jonka äitini haki lähipizzeriasta. Pian kuitenkin lähdimme (laittautumisen jälkeen). Poikaystäväni meni koululaisensa(?) synttäribileisiin ja minä lähdin yhden parhaimmista ystävistäni kanssa baariin. Päädyimme Helsingin Amarilloon ja ilta oli todella onnistunut. Sain jopa huomata että juomat ovat oikeasti kalliita baarissa, joten alottelu olisi ollut hyvä jossain muualla mutta se jäi kun suunnitelmat vaihtuivat.
Baarissa sitten tanssimme ystäväni ja hänen ystävänsä kanssa kuka tuli myöhemmin meidän seuraan. Muutama mies tuli iskuyritykselle mutta ignoorasimme heidät kaikki :'D kaksi meistä seurustelee ja tämä oli muutenkin tyttöjen ilta. Joskus 12-1 aikoihin joku jätkä toi minulle drinkin mistä en tiedä, että mitä se oli, mutta en juonut. Pyysi anteeksi sitä että oli huono tanssija, vaikka en sen takia lähtenyt tilanteesta pois :D Tai ehkä vähän mutta pääsyy oli se ettei huvittanut juuri sillä hetkellä.

Tanssimme sitten kolmeen saakka yöllä kunnes otimme taksin, jonka saimme tosi nopeasti. Astuimme näet juuri ulos Rillosta ja näimme vapaan taksin kääntyvän pihan eteen. Taksikuski oli muuten todella hyvännäköinen, vaikka en itse tarkemmin katsonutkaan :D

Tälläinen oli ensimmäinen baari-iltani.

Kuva vielä poikaystäväni tekemästä kakusta:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti