11. joulukuuta 2011

Moi !

Eli päätin taas aloitella blogittamisen. Tää on taas uus yritys, alkuun tulee varmasti jonkun verran postauksia mut sit katellaan :) Yritän ettei tää kuihtuis kokoon ihan heti.

Alkuun vähän perustietoja itestäni:

Oon siis Tiia, löytyy monia lempinimiä sekä aina niitä tulee lisää, viimeisimmät on Tiituska, Tiitu ja Tipsukka. Olen vielä 17 vuotias opiskelija Espoosta, täytän siis tammikuun puolessa välissä 18, sitä odotellessa ^^. Opiskelen lukiossa ja oon tällänen aika normaali nuori joka elää mahdollisimman täydellistä elämää. Koulusta en tällä hetkellä välitä niin paljon, mutta kyllä sielläkin istun päivät. Iltasin olen töissä Mäkissä tossa lähellä :D

Kuten tost huomas, oon aika huono kertomaan itestäni, mut saatte ajan kuluessa tietää enemmän :)

Pöllin vielä kaverilta tälläsen 30 tunnustusta itsestäni tehtävän, mut vähennän määrän 10:een :D :

1. Oon surkea laulaja, mutta suihku kuuntelee vaieten.
2. Oon aina halunnu käydä Ausseissa ja oon katkera niille jotka on päässy käymään.
3. Oon heppatyttö.
4. Sekä pelasin ennen fudista, yhteensä n. 9 vuotta kunnes kyllästyin.
5. Ja välillä mietin että miksi en enää pelaa, kun on ikävä "vanhoja hyviä aikoja".
6. Inhoan typeriä, itsestään selviä kysymyksiä.
7. Arvostan suorapuheisuutta ja omana itsenään olemista.
8. Mun kamera on rikki tällä hetkellä joten en voi lisätä kuvia jotka myös tuhoutuivat entisen oman koneeni mukana.
9. Oon vähän häslä.
10. Mietin vielä blogilleni mahdollista erityistä teemaa, saa ehdotella.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti