11. joulukuuta 2011

What a wonderful world this would be

Huomasin että nykyään mulla kestää herätä ainakin tunti aamulla. Mietin ku kakarana aina pomppasin heti ylös ja menin kattomaan lastenohjelmia, ni miten ihmine muuttuu ku kasvaa isommaks. Nytki pikkuveli, joka on mua 9-vuotta nuorempi, odotti hiljaa kunnes laitoin valot päälle, että se voi avata telkkarin. Mun huone on meinaa olohuoneen vieressä ja broidi tuli oikee ovenraosta kattomaan että oon hereillä, se ajatteli ettei haluu herättää mua <3

Oon aika pohdiskelija ja samalla haaveilija, viimeks ku kaveri nosti esiin puheenaiheen, josta olin kertonu sille kauan sitten, sai mut taas miettimään että mitä jos niin tapahtuisi. Asia voi olla ihan mikä vaa että pysähdyn miettimään. Esimerkiksi viime kesä, että mitä sillon tapahtu. Saatan miettiä myös monen vuoden takaista juttua tosi pitkään, ennen kuin unohdan sen kokonaan tai "pääsen yli asiasta".

Rakastan kesää ja talvea, en osaa päättää kummasta pidän enemmän, ku molemmis on huonot puolensa. Talves ei oo muuta huonoo ku on kylmä, mut mun valituksie perusteel saattaa kuulostaa et talvi on huonompi :D Oon aika kova valittamaan ja tiedän sen itsekin. Kesässä huonoa on ötökät, joita pelkään siis yli kaiken. Kummasta ite pidät enemmän ?

Täs pari kuvaa fiilistellen viime kesää, kuvii tulee lisää, kunhan saan ne takaisin kovalevyltä, kun vanha koneeni tosiaan hajosi.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti