11. joulukuuta 2011

You're fucking perfect

Aamul oli hirveen masis olo, ku äitini kommentoi aina jotain uutta minussa hirveän negatiivisesti. Asia ei ole edes uusi, mutta olen hänen mukaan liian laiha, tai syön liian vähän: "nyt pitää ruveta syömään enemmän, sä oot laihtunut". Ikään kun en sais olla tällänen kun haluan. EN ole tikkulaiha, enkä mikään ballero, olen tyytyväinen itseeni juuri tälläisenä kuin olen.

Onneks poikaystävä pelasti linkittämällä mulle kuvan:
Piristi päivää :)

Oon entinen masennusnuori, sairastin lievää masennusta tossa pari vuotta sitten, mutta kun kuuntelin Pinkin biisejä rupesin saamaan itsetuntoani korkeammalle ja minusta tuli itsevarmempi. Pinkin ja muidenkin auttavien biisien, joissa on asenne kohdallaan, sain varmemman olon. Suosittelen muillekin, musiikki auttaa aina! Vaikka olen päässyt jo epävarmuudesta eroon, ei ole silti kiva kuunnella kommentteja minusta itsestäni. Olen aina ollut herkkä tuollaiselle, vaikka en ole aina näyttänyt sitä.

Tässä vielä F*cking perfect :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti