30. joulukuuta 2011

Goodbye 2011 !

Mulla on aina joku hieno idea minkä ajattelin tulla jakamaan kaikkien kanssa mutta sitten aina kun pääsen tähän vaiheeseen niin unohdan sen.. Oon liian hajamielinen.

No joka tapauksessa, en osaa päättää että haluanko vuoden vaihtuvan tossa parin päivän päästä vai en. Itse aina ajattelen että uusi vuosi tuo mahdollisuuden muutta jotain mikä oli huonosti edellisenä vuonna. Oon todennäkösesti itkeny ny menneenä vuonna varmaan eniten kaikista, tähänkin on monia syitä mm. se että erosimme poikaystäväni kanssa tossa keväällä ja päätimme hetken päästä yrittää uudelleen. Kannatti, molempien silmät avautuivat ja todettiin ettei kaiken tarvitse olla aina niin täydellistä. Oon ilonen mun ystävistä, uusista ja vanhoista, jotka autto mua tollon ku olin oikeesti tosi murheissani asiasta. Jälkikäteen ajateltuna se teki ehkä ihan hyvää minulle ja poikaystävälleni, kun toisen naamaa oli katsonut jo yli 2 vuotta :D

Uus vuos (en vielkää tiedä onko se yhdyssana?) on samal vähä pelottava, koska tasan 2 viikkoa uudesta vuodesta tammikuun 14. päivä minä täytän 18. Oon asiast vähä hermostunu ja mielipiteet siitä vaihtelee varmaan minuutin välein. Toisaalta on kiva "tulla aikuiseksi" mutta sitten taas ajattelen että haluaisin olla vielä hetken 17 vuotias ja elää tätä ns. turhaa mutta jännittävää ikää. Ja nainenhan on kauneimmillaan 17-vuotiaana niin tälläseks sit jäin:



Huomatkaa meikittömyys :D

Oon ollu vähä huono esiintymään kameran edessä ny menneenä vuotena mut täs pari otosta mitä on tullu otettua:)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti